Η Amadeus διεξάγει παγκόσμιο διαγωνισμό για να βρει «Πιο Έξυπνες, πιο Τολμηρές, Καλύτερες» ιδέες για τα ταξίδια

Η Amadeus δημιουργεί έναν online διαγωνισμό για να βρει ιδέες που θα μεταμορφώσουν την ταξιδιωτική εμπειρία, με έπαθλο 20.000 Ευρώ για να πραγματοποιήσει την ιδέα

Τα επιβεβαιωμένα ονόματα των κριτών περιλαμβάνουν τον Andrew Tessler, Οικονομολόγο της Oxford Economics και τον Mujteba Naqvi, Ιδρυτή και Διευθύνων Σύμβουλο της Bonvoy Inc. Τα υπόλοιπα ονόματα θα ανακοινωθούν σύντομα

Η Amadeus ανακοίνωσε πρόσφατα την διεξαγωγή ενός νέου παγκόσμιου διαγωνισμού, του ‘Brighter, Bolder, Better ideas for travel’, που έχει σκοπό την εξεύρεση πρωτοποριακών ιδεών που θα συμβάλλουν στην μεταμόρφωση της ταξιδιωτικής εμπειρίας.

Ο διαγωνισμός, ο οποίος “τρέχει” στο www.ideasfortravel.amadeus.com , στήθηκε από την Amadeus για να καταγράψει τι πιστεύει η βιομηχανία ότι χρειάζεται να βελτιωθεί από πλευράς συνολικής ταξιδιωτικής εμπειρίας, αναγνωρίζοντας ότι μια καλή ιδέα μπορεί να προέλθει από οπουδήποτε.

Για να διασφαλίσει την συμμετοχή από όλη τη βιομηχανία, καθώς επίσης και ουδετερότητα, η Amadeus πρόκειται να συστήσει ένα έγκριτο πάνελ κριτών από όλη την ταξιδιωτική βιομηχανία. Οι πρώτοι επιβεβαιωμένοι κριτές είναι οι Andrew Tessler, Οικονομολόγος της Oxford Economics και Mujteba Naqvi, Ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της Bonvoy Inc. Η κριτική επιτροπή θα περιλαμβάνει επίσης ανώτατα στελέχη της Amadeus.

Ο διαγωνισμός, ο οποίος έχει σαν έπαθλο 20.000 Ευρώ για την νικητήρια ιδέα και δώρα συνολικής αξίας 10.000 Ευρώ θα διαρκέσει μέχρι και τις 18 Μαΐου 2011. Η καλύτερη ιδέα θα επιλεγεί αποκλειστικά από την κριτική επιτροπή και οι πέντε ιδέες που θα λάβουν τον μεγαλύτερο αριθμό ψήφων θα λάβουν από 2.000 Ευρώ η καθεμία.

Για τους αναλυτικούς όρους συμμετοχής παρακαλούμε όπως επισκεφτείτε το www.ideasfortravel.amadeus.com .

Ο κ. Ian Wheeler, Αντιπρόεδρος του Τμήματος Marketing και Διανομής της Amadeus σχολίασε σχετικά: “Δημιουργήσαμε το ‘Brighter, Bolder, Better ideas for travel’ επειδή πραγματικά θέλουμε να ακούσουμε τις σκέψεις της βιομηχανίας για το τι μπορεί να βελτιωθεί στην ταξιδιωτική εμπειρία, από την αρχή μέχρι το τέλος. Στην Amadeus αναγνωρίζουμε πάντα την αληθινή καινοτομία και θα στηρίξουμε την καλύτερη ιδέα με 20.000 Ευρώ προκειμένου να την κάνουμε πραγματικότητα.

Πράγματι, δεσμευόμαστε στο 100% να δουλέψουμε για να επιτύχουμε μια πιο έξυπνη, πιο τολμηρή και καλύτερη ταξιδιωτική βιομηχανία και ανυπομονούμε να ανακοινώσουμε τα αποτελέσματα στα μέσα του επόμενου χρόνου.”

Η Amadeus θα ανακοινώσει το νικητή και τις πέντε ιδέες που θα λάβουν τις περισσότερες ψήφους online σε συνεργασία με το Tnooz.com, μια ιστοσελίδα διεθνών νέων για την ταξιδιωτική τεχνολογία, τον τουρισμό και τη βιομηχανία της φιλοξενίας.

Ίσως σας αρέσουν επίσης…

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *